Helpende handen gezocht

Vele handen maken licht werk!

Onze vereniging draait volledig op de inzet van enthousiaste vrijwilligers. Zij werken met veel plezier in het bestuur en de commissies. Zonder de inzet van deze mensen staat onze vereniging stil.

* Vacature

Commissielid commissie Cursussen en Workshops

Heb je affiniteit met Groei & Bloei en vind je het  leuk om cursussen en workshops te plannen, organiseren en verzorgen dan is deze commissie iets voor jou!

Wil je ons komen helpen? Stuur dan een berichtje aan: groeienbloeisoest(at)gmail.com

* Ook kunnen wij binnen onze afdeling Groei & Bloei Soest(erberg) ad hoc hulp gebruiken.

Laat het ons weten wanneer u ons wilt helpen.

Spreek één van de bestuursleden aan tijdens onze activiteiten of meldt u zich aan via e-mail: groeienbloeisoest(at)gmail.com

Wij zien er naar uit een aantal nieuwe vrijwilligers te mogen begroeten.