Workshop kruidenolie maken

Deze workshop "kruidenolie maken" wordt gehouden op dinsdag 14 MEI 2024.

* Uitleg over Kruiden, Proeven, Beleving,Kruidenolie maken

* Ieder mag flesjes kruidenolie maken (ca. 300 ml)

* Reader (digitaal) met uitleg en tips.

Deze workshop wordt verzorgd door Bernadette vanStraalen. Bernadette houdt zich al een aantal jaren bezig met kruiden en activiteiten in brede zin en geeft hier al een tijdje workshops over.

Tijdens deze leerzame workshop gaan wij onze eigen (culinaire) kruidenolie samenstellen.

De deelnemers kunnen 2 of 3 flesjes met hun eigen kruidenolie samenstellen. Bijvoorbeeld: 1 flesje van 200 ml + 1 flesje van 100 ml of 3 x 1 flesje van 100 ml.

Wij gebruiken verse en gedroogde (keuken)kruiden. Je komt meer te weten over de verschillende te gebruiken kruiden en hun (smaak)eigenschappen, te gebruiken kruidencombinaties en veel extra tips en ideeën.

Over olijfolie ga je vanzelfsprekend ook meer horen; olijfolie is de basis van de kruidenolie die wij gaan maken.

De kruidenolie krijg je na afloop mee naar huis en kun je zelf gaan gebruiken of misschien cadeau geven.

Ook ontvang je (digitaal) een reader met daarin de recepten en veel verschillende extra tips en diverse mogelijkheden om te kunnen variëren.

Voor alle materialen wordt gezorgd.

Wil je deelnemen aan deze leuke en leerzame workshop!?

Geef je dan snel op bij mariannegroeienbloei(at)kpnmail.nl

onder vermelding van: naam / adres / tel nummer / wel-geen lid Groei & Bloei.

Code W1

Docent: Bernadette van Straalen

Kosten: € 10,00 leden / € 15,00 niet-leden

Tijdstip: 20.00 - 22.00 uur

Datum: 14 mei 2024

Aanmelden uiterlijk 6 mei 2024

Na aanmelding ontvang je een bevestiging.