Algemene Ledenvergadering en Lenteborrel - terugblik

Op 21 april jl. hebben wij na diverse annuleringen vanwege corona onze Algemene Ledenvergadering kunnen houden in de schaapskooi bij ‘De Stoethoeve’; de ALV werd gecombineerd met een lenteborrel.

De kascommissie had al eerder de financiën gecontroleerd. Dit keer een stevige taak want het ging namelijk over de laatste drie jaar (2019 t/m 2021).

Wij hebben afscheid genomen van Joke Deurloo (als algemeen bestuurslid) en van Conny de Bont (lid van de commissie Cursussen en Workshops).

Harry Eichholtz is nu officieel toegetreden als bestuurslid. Hij vervult de rol binnen P.R. en ledenwerving.

Verder verwelkomen wij Frenny Habekotté. Zij gaat Lida Wezenaar ondersteunen binnen de ‘redactie Bloeiwijzer’.

Wim Kok heeft te kennen gegeven zijn functie als secretaris te willen beëindigen en hoopt op korte termijn zijn taak te kunnen overdragen aan een opvolger.

Er was goede belangstelling voor de ALV. De lenteborrel na afloop was een succes!