Van de marktcommissie

Het afgelopen jaar waren er drie markten waar wij actief waren.

De eerste was op 7 april samen met Baarn bij boerderij Eyckendal. Een kleinschalig gebeuren en voornamelijk bestemd voor eigen leden. Daar werden ook de bestelde planten uitgegeven.

Altijd weer gezellig met elkaar.

De tweede markt was op onze jubileumdag op landgoed De Paltz. Wij hadden daar twintig kramen.

Jammer dat wind en regen ons parten speelden. Maar al met al mopperen wij niet; althans in onze eigen plantenkraam hebben wij goed verkocht; dat was dus de zaterdag voor Pinksteren.

Meteen daarna op tweede Pinksterdag hebben wij op de markt bij boerderij Het Gagelgat gestaan.

Ook daar weer met planten die eigenlijk te vlug op waren.

Het eigenlijke doel van deelname aan deze markten is het werven van nieuwe leden en op de laatste twee schreven wij er tien op: een mooi resultaat!

Het komende seizoen zullen wij zeker weer bij boerderij Eyckendal staan met de uitgifte van planten en zullen wij op tweede pinksterdag weer bij Het Gagelgat present zijn.