Workshop Herfst

Wij zijn blij dat Elsa Heinen deze workshop voor ons wil verzorgen. Elsa is bij tuincentrum 't Vaarderhoogt al meer dan 30 jaar creatief met groen. Zij heeft een schat aan ervaring met het bedenken en maken van prachtige stukken!

Op dinsdagavond 5 november 2024 zijn wij welkom in haar domein bij tuincentrum 't Vaarderhoogt. We worden ontvangen met koffie/thee en een koekje. Na afloop is er tijd om elkaars werkstukken te bewonderen bij een glaasje fris met versnapering.

Wij maken een kleurrijk werkstuk op glazen vaas.

De gebruikte bloemen, groen en alle andere benodigdheden liggen voor ons klaar. Bloemschikervaring is geen vereiste; zowel gevorderden als beginners kunnen meedoen, want Elsa en haar team zorgen voor deskundige begeleiding.

Met dit bloemstuk op glazen vaas brengen wij de herfst naar binnen:

Wilt u meedoen?
Geeft u zich dan snel op bij mariannegroeienbloei(at)kpnmail.nl onder vermelding van:
naam / adres / telefoonnummer / wel of geen lid Groei & Bloei.

U kunt zich ook aanmelden via het aanmeldingsformulier op onze website.

Handig om mee te nemen: een tas/kratje voor vervoer van de herfstcreatie.

Code W3

Docent: Elsa Heinen

Kosten: € 35,00 leden / € 40,00 niet-leden

Tijdstip: 19.30 - 22.00 uur

Datum: dinsdagavond 5 november 2024

Locatie: Tuincentrum 't Vaarderhoogt, Dorresteinweg 72B. 3763 LL Soest.

Aanmelden tot  uiterlijk 25 oktober 2024